reklama

Kočner a faloš

Ešte nedávno platilo, že kto sa nepozná s Kočnerom, nie je človek a teraz platí opak, kto sa pozná s Kočnerom, nie je človek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Miestami mi je veľmi do smiechu, hoci celý tento príbeh s Kočnerom je skôr na zaplakanie. Ale všimnite si reakcie niektorých politikov. V minulosti s radosťou s ním išli na raňajky, na obed či na večeru alebo popíjať colu a hrdili sa akého majú bohatého, vplyvného známeho, zrazu ho nikto nepozná! Ja neobhajujem Kočnera, ani ho nesúdim, nato sú tu orgány činné v trestnom konaní, len sa čudujem tej masovej epidémii výpadku pamäti, čo sa šíri rýchlejšie ako chrípka. 

Nedávno som sa dozvedela, že jeho spolustolovníci boli dokonca jeho obeťami. To mi pripomína príbeh zo zvieracej ríše, keď žaba dobrovoľne vlezie do hadej papule.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja len čakám, kedy sa dotyčný pán dostatočne naštve, potom bude kuca-paca, aby podaktorí z tých raňajok a obedov pred rokmi nemali teraz "riedky prípad s hustým behaním". 

Lebo ako náš starý otec vravieval: "Keď ja otvorím ústa a začnem vyprávať... " -:)

Valéria Dobronivská

Valéria Dobronivská

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som len človek, robím chyby, niekedy sa aj mýlim, ale všetko čo poviem myslím úprimne, nehľadajte u mňa zlomyseľnosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu